HTML

2013.07.17. 10:16 ducas

Mit láttam máma?
Ilyen a világon nincsen. Békésen ballagok a Vörösmatyi /mer a Vörösmartynak nincsen értelme, mondta volt Cinci nevű alkoholista ösmerősöm.../, uccában és a következő jelenet ötlött kissé párás szemembe:
Pomogács bácsi /ércsed ezalatt a büntető embert az autó mellett/, éppen tőtöget, meg fényképez egy autót. Gyön a gazdi lélekszakadva, a cédulával a kezébe és bőszen dugdossa a Pomogács orra alá. A Pomogács rázza a fejét horizontálisan, mondván, hogy már le van fényképezve a jármű, meg egyébként is... A Gazdi meg mongya, hogy rossz automata, meg messze a másik...De a Pomi, csak köti az ebet az ő karójához...Erre az ember mongya, várjál csak egy picikét, hátra ballag, csomagtartó ki, és mintegy nyolvanhárom centiméter hosszúságú, nyolc centiméter szélességű, piros fehér csíkos léccel, úgy vágta hátba a Pomogácsot, hogy csak úgy csattant. Az a megdöbbenéstől hápogott, az ember nyugodtan beült a kocsiba és el...
Nem birtam megállni, de beszóltam a Pominak, lévén az egyetlen szemtanú, köszönhetően a kányikulának:
- Apóca! Én nem láttam semmit...-és röhögve el.
Nincs kocsim, de kurvára éreztem a lécet a kezemben... 
Minden csomagtartóba lécet gyerekek!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://napiszoszi.blog.hu/api/trackback/id/tr225409309

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása